קיצור ליקוטי מוהר''ן השלם תנינא
- א - תקעו בחדש שופר בכסא ליום חגנו
- ב - ימי חנכה הם ימי הודאה
- ג - כשחלה רבי אליעזר הגדול
- ד - וביום הבכורים
- ה - תקעו בחדש שופר, העקר הוא האמונה
- ו - על ידי זעה טובה, על ידי זה נעשה שמחה
- ז - ויהי מקץ - כי מרחמם ינהגם
- ח - תקעו בחדש שופר
- ט - אל אשר יהיה שמה הרוח ללכת ילכו
- י - העולם רחוקים מהשם יתברך, מחמת שאין להם ישוב הדעת
- יא - כשאדם מתפלל בשדה
- יב - כשאדם הולך אחר שכלו וחכמתו
- יג - כל מה שחולקין עליו יותר, מקרבין אותו יותר להשם יתברך
- יד - רבים לוחמים לי מרום
- טו - אלו המתפארין עצמן בשקר בגדולות ונפלאות
- טז - מפני מה כשהאדם מבקש פרנסה
- יז - צריך לזהר מאד להיות שמח וטוב לב בשבת
- יח - סכנה גדולה להיות מפרסם ולהנהיג העולם
- יט - עקר התכלית והשלמות הוא רק לעבד השם בתמימות גמור
- כ - על ידי המחלקת שיש בעולם, נעשין מפרסמים קדם זמנם
- כא - כשמחדשין חדושי תורה
- כב - בענין ההכנעה, טועים העולם הרבה
- כג - בענין השמחה
- כד - מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד
- כה - ההתבודדות הוא מעלה עליונה וגדולה מן הכל
- כו - צריך להרחיק משכרות
- כז - מי שהוא פרנס חדש או מנהיג
- כח - יש חלוקים בין התורות
- כט - כשארע שאלה בבית האדם על ידי תערבת אסור בהתר
- ל - כשבא ספר חדש לעולם
- לא - על ידי הנגינה אדם נכר
- לב - יש צדיקים גנוזים
- לג - ויחד יתרו על כל הטובה
- לד - צריך לכון מחשבתו
- לה - לומדי תורה ראוי להם לידע עתידות
- לו - תכף שנעשה ספר מן התורות הגבוהות והנפלאות
- לז - עקר התכלית הוא רק לעבד ולילך בדרכי ה לשמו יתברך
- לח - לפעמים הגדול הולך ונוסע להקטן, ולפעמים להפך
- לט - הכל כאשר לכל נברא רק בשביל ישראל
- מ - מי שיודע מארץ-ישראל שטעם באמת טעם ארץ ישראל
- מא - לפעמים השם יתברך עושה מופתים
- מב - כי אני יי רפאך
- מג - על ידי חלישות הלב נופלים פחדים עליו
- מד - האמונה תולה בפה של אדם
- מה - בענין בני אדם שרוצים לנסע לצדיק האמת
- מו - מסירת נפש יש לכל אחד ואחד מישראל בכל יום ובכל שעה
- מז - סכנה גדולה לומר תורה
- מח - כשאדם נכנס בעבודת השם, אזי מראין לו התרחקות
- מט - לפי גדלות השם יתברך ועצם רוממותו יתברך
- נ - המחשבה ביד האדם להטותה כרצונו
- נא - היצר הרע נוקש באדם בכל פעם
- נב - מה שקשה קשיות על הצדיקים
- נג - גדל יקרת המחשבה
- נד - הבחירה ביד האדם לעשות כרצונו
- נה - רוח העולם הזה אין לשער
- נו - כשיש להאדם לב, אין שיך אצלו מקום כלל
- נז - כשצדיק גדול אמתי מגלה תורה
- נח - יש בני אדם שאומרים, שכשהצדיק גדול במעלה
- נט - יש זריז ונשכר, זריז ונפסד
- ס - כשיש מלחמות בעולם, השכל מחיב שיהיה יקרות
- סא - השם יתברך הוא למעלה מהזמן
- סב - אלה מסעי בני ישראל
- סג - יעקב אבינו, כששלח את בניו
- סד - כל הנגידים הגדולים, כמעט כלם, הם משגעים ממש
- סה - כשמקנאין קנאת ה צבאות, נחשב כמו צדקה
- סו - הצדיק הוא מכרח לעשות תשובה בעד ישראל
- סז - בראשית לעיני כל ישראל
- סח - עקר שלמות הצדיק שיוכל להיות למעלה ולמטה
- סט - מה שנוהגים לתן ברכה
- ע - מי שגדול יותר, צריך לבקש מבקשו ברחוק מקום יותר
- עא - יש מחין של ארץ ישראל ויש מחין של חוץ לארץ
- עב - לראות את עצמו עם הצדיק האמת
- עג - מי שרוצה לזכות לתשובה, יהיה רגיל באמירת תהלים
- עד - אחר פורים קורין פרשת פרה
- עה - הסתכלות פני הצדיקים לבד הוא גם כן דבר גדול מאד
- עו - ישראל הם נעשים אדונים לבעליהם
- עז - דע, שכל אחד מישראל, צריך שיהיה לו איזה צער בכל יום
- עח - בענין הנהגת הפשיטות של הצדיק האמת
- עט - הקול קול יעקב
- פ - בראשונה כל מי שרצה לתרם תרומת הדשן תורם וכו'
- פא - כשאדם משמח עצמו בשמחה של מצוה
- פב - כי תצא למלחמה
- פג
- פד
- פה - אגוזים הנקראים לוזים
- פו - על ידי שהעולם הם מקטני אמנה
- פז - כונת אלול הם תקון לפגם הברית
- פח - שלא לאכל פרי, שלא נתבשלה כל צרכה
- פט - הדעת משדך כל השדוכים
- צ - טעם על שבירת כלי חרס בשעת השדוך
- צא - וידבר אלקים את כל הדברים האלה לאמר
- צב - תקון למקרה לילה
- קו - ראוי להרהר בדברי תורה בשעת זווג
- קז - מענין מאוס והרחקת התאוה הכללית
- קכה - מענין אמירת תהלים
- תוספת ומלואים להספר קצור לקוטי מוהר''ן השלם