• ברוכים הבאים לפורום החדש של חסידות ברסלב

שלום כבוד הרב מדבר ליאור

סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.

lior730

New Member
אני רוצה לדעת איך אני פותח את המזל למה הוא סגור מפרנסה וזיווג אני בן 30 מדבר כול יום עם הבורא , אבל עדין סגור לי הזיווג והפרנסה מה עלי לעשות כבוד הרב?
 

breslav

Member
בעזרהי"ת

שלום ליאור

התיקון שלך אינו קל, אך עליך להיות חזק ולא להתייאש. כי כפי הקושי והסבל שתעבור לצורך תיקונך כך תזכה לראות את זיו השכינה, לראות את הקב"ה בכל צעד ושעל בחייך. ואתה יודע על איזה סבל אני מדבר כי כבר עכשיו הדמיונות שלך ממררות לך את החיים, תיקון הברית זה תיקון הדעת סילוק הדמיונות שנוצרו על ידי פגם הברית.
מציאת הזיווג, והפרנסה תלויים בברית. ולתקן זאת אינו קל אבל אפשרי. לכן בינתיים אל תטריד את עצמך בשאלת הפרנסה והזיווג כי זה יכביד עליך. תעסוק בתיקונך וממילא הכל יסתדר.
הדבר המרכזי שמחזיר את הדעת לאדם זאת האמונה בה'. לכן תעשה את כל ההשתדלויות לחזק עצמך באמונה. להאמין שאין מחשבה דיבור ומעשה שאינו מהקב"ה, הוא שולט שלטון גמור בך ובי ובכל פרטי הבריאה בלי יוצא מן הכלל. כל מה שיוצא או לא יוצא לפועל הכל ברצונו. וכו' וכו'. להגיד כל זאת זה קל, להפנים את זה ולחיות על פי זה זה קשה. כדי להפנים אמונה זו עליך להרבות ולהרבות בהתבודדות ודבורים עם הקב"ה על כל נושא שבעולם ולא חשוב מה, העיקר לדבר איתו. תשתמש עם תהלים זה נעים ונחמד, ליקוטי תפילות וכו'. תתמיד בקיום המצוות ולימוד התורה בפשטות ולאט לאט יחזור לך הדעת והדמיונות שצברת יסתלקו ממך ותזכה לראות בחייך את האושר של העולם הבא. כי לפום צערא אגרא. ואני מדבר כבעל נסיון שעברתי על בשרי כל זאת וברוך ה' יצאתי מנצח. מספר לך זאת כדי שתדע שאפשר לנצח בגדול.

בהצלחה

אברהם
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
חלק עליון